Ο πωλητής / αγοραστής δεν απαντάει

Η επικοινωνία μεταξύ πωλητών και αγοραστών πραγματοποιείται μέσω μηνυμάτων ή τηλεφώνου.

Αν ο πωλητής δεν έχει συμπληρώσει το τηλέφωνό του ή δεν απαντάει, τότε μόνο μέσω μηνύματος μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του (κάνοντας κλικ στο κουτάκι στην σελίδας της συγκεκριμένης αγγελίας που αναγράφει «ενδιαφέρομαι») .

Το μήνυμα σου πάει κατευθείαν στον πωλητή οπότε είναι στην διακριτική του ευχέρεια να σου απαντήσει.

Αν ο πωλητής έχει διαβάσει το μήνυμά σου, ένα «τικ» θα εμφανίζεται κάτω από το μήνυμα σου. Εάν δεν το έχει διαβάσει τότε κάτω από το μήνυμα θα φαίνεται απλώς η ώρα και η ημερομηνία αποστολής του μηνύματος. Μέχρι να διαβάσει το μήνυμά σου θα λάβει υπενθυμίσεις στο προσωπικό email του.

Προφανώς και δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε οποιοδήποτε μέλος μας να απαντήσει σε προσφορές η μηνύματα. Αν κάποιος θέλει να πουλήσει το αντικείμενο του ή να αγοράσει το δικό σου, να είσαι σίγουρος ότι θα απαντήσει.

Συμβουλές για ασφαλείς αγορές και πωλήσεις θα βρεις εδώ. Σου ευχόμαστε καλές αγοραπωλησίες.