Είμαι πωλητής

Η πλατφόρμα μας, μέσω των εγγυημένων συναλλαγών, εγγυάται την ασφαλή αποστολή προϊόντων και την ασφάλεια των πληρωμών. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Vendora δρα ως μεσάζοντας για την διασφάλιση και των δύο πλευρών, εξαλείφοντας τυχόν απάτες και κακόβουλες ενέργειες.

Πληρωμή του αγοραστή

Εάν έχεις επιλέξει τις Εγγυημένες Συναλλαγές ως τρόπο συναλλαγής, οι αγοραστές θα μπορούν με ένα κλικ να προχωρήσουν σε πληρωμή του αντικειμένου σου.

Εναλλακτικά,  μπορείς να κάνεις αίτημα πληρωμής στον αγοραστή. Αφού τα βρείτε στην τιμή που θα πουληθεί το προϊόν, πήγαινε στο κάτω αριστερό μέρος της συνομιλίας σου με τον αγοραστή και πάτα το κουμπί ‘Αίτημα πληρωμής’. Στην αρχή θα σου ζητηθούν τα στοιχεία της πληρωμής (τιμή αντικειμένου που συμφωνήθηκε με τον αγοραστή) και η διεύθυνσή σου. Στο αμέσως επόμενο βήμα θα σου ζητηθούν οι λεπτομερείς του δέματος.

  • Διάλεξε τρόπο αποστολής και συμπλήρωσε τα έξοδα αποστολής.
  • Δες τη σύνοψη σιγουρεύοντας ότι τα στοιχεία που συμπλήρωσες είναι σωστά, και ολοκλήρωσε το αίτημα πληρωμής.

Μετά την υποβολή του αιτήματος, θα ειδοποιηθεί αυτόματα ο αγοραστής οο οποίος έχει 3 ημέρες για να ολοκληρώσει την πληρωμή ή να την απορρίψει. Θα σε ενημερώσουμε για την πορεία του αιτήματος πληρωμής.

Αποστολή δέματος στον αγοραστή

Μετά την πληρωμή του αγοραστή, θα πρέπει να αποστείλεις το δέμα στη διεύθυνση του αγοραστή. Θα ειδοποιηθείς αυτόματα μετά την πληρωμή του αγοραστή. Κάνε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή δεμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Έχεις 5 ημέρες για να αποστείλεις το δέμα στη διεύθυνση του αγοραστή, αλλιώς η πληρωμή θα επιστραφεί αυτόματα στον αγοραστή και αυτή η συναλλαγή θα ακυρωθεί.

Έγκριση ή απόρριψη αγοράς από αγοραστή

Μετά την παράδοση του δέματος στον αγοραστή, θα του ζητηθεί να το εγκρίνει μέσα σε 2 ημέρες.

Μετά την έγκριση (ή αν δεν προβεί σε κάποια ενέργεια κατά την παράδοση), θα λάβεις την πληρωμή.

Επιστροφή δέματος σε εσένα

Εάν ο αγοραστής απορρίψει το δέμα σου εντός 2 ημερών, θα μπορείς και εσύ με την σειρά σου να αποδεχθείς ή να απορρίψεις το αίτημα επιστροφής του αγοραστή. Θα πρέπει να αποστείλει το δέμα στη διεύθυνση επιστροφής σου αφού εγκρίνεις το αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Έγκριση ή απόρριψη δέματος επιστροφής

Όταν παραλάβεις το δέμα, θα έχεις 5 ημέρες για να ελέγξεις την κατάσταση του αντικείμενου και να εγκρίνεις ή να απορρίψεις την επιστροφή.

Μετά την έγκριση, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή.

Εάν δεν προβείς σε κάποια ενέργεια κατά την παράδοση, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αυτόματα και αυτή και αυτή η συναλλαγή θα κλείσει.

Σε περίπτωση που διαπίστωσες κάποιο πρόβλημα με το δέμα που παρέλαβες πίσω, μπορείς να πατήσεις ‘απόρριψη’ για να αμφισβητήσεις το δέμα επιστροφής, ζητώντας από μεσολαβητή της Vendora να λάβει απόφαση προς επίλυση του προβλήματος.

Επιστροφή χρημάτων

Μετά την έγκριση σου, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή.

Συναλλαγή υπό αμφισβήτηση

Εάν η συναλλαγή βρεθεί υπό αμφισβήτηση, ένας μεσολαβητής της Vendora θα επικοινωνήσει και με τους δυο προκειμένου να διευθετηθεί το ζήτημα και να γίνουν οι κατάλληλες επιστροφές χρημάτων.

Τέλος συναλλαγής

Τέλος, θα ζητηθεί και σε εσένα και στον αγοραστή να αξιολογήσετε ο ένας τον άλλον σχετικά με τη συναλλαγή σας. Οι αξιολογήσεις θα δημοσιευτούν αργότερα στα προφίλ σας.

Συγχαρητήρια για την πώληση σου, αυτή η συναλλαγή έχει πλέον κλείσει.

Εξαργύρωση ποσού

Εάν πουλήσεις κάποιο προϊόν μέσω εγγυημένων συναλλαγών, το ποσό θα μεταφερθεί στο ψηφιακό πορτοφόλι της Vendora (Vendora wallet). Για να μεταφέρεις ένα οποιοδήποτε ποσό από το Vendora wallet στον τραπεζικό σου λογαριασμό, πραγματοποιείς τα παρακάτω βήματα.

  • Επίλεξε «Εγγυημένες συναλλαγές» στο από το μενού.
  • Πάτα “Σύνοψη” και στη συνέχεια πάτα “Εξαργύρωση”.
  • Θα σου ζητηθεί να επιλέξεις τo χρηματικό ποσό που θέλεις να μεταφέρεις από το Vendora wallet σε τραπεζικό λογαριασμό σου.
  • Εάν δεν έχεις προσθέσει κάποιον τραπεζικό λογαριασμό στο προφίλ σου, θα σου ζητηθεί να κάνεις προσθήκη λογαριασμού συμπληρώνοντας κάποια στοιχεία (IBAN – Στοιχεία κατόχου). Στην αντίθετη περίπτωση, διαλέγεις έναν από τους λογαριασμούς που έχεις ήδη προσθέσει.
  • Εάν κάνεις εξαργύρωση για πρώτη φορά, θα σου ζητηθεί να επαληθεύσεις την ταυτότητας σου στα πλαίσια της διαδικασίας ‘’Know your customer’’ (KYC) / ‘’Μάθε τον Πελάτη Σου’’ Θα σου ζητηθεί να υποβάλεις φωτογραφίες εγγράφων ( διαβατήριο ή αστυνομική ταυτότητα).
  • Θα σε ειδοποιήσουμε όταν η επαλήθευση του εγγράφου έχει ολοκληρωθεί. Θα μπορείς να προχωρήσεις σε εξαργύρωση μετά την επαλήθευση, ακολουθώντας τα ίδια βήματα.

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας