1. Home
  2. 4. Αγορά μέσω Vendora
  3. Πολιτική επιστροφής αντικειμένων

Πολιτική επιστροφής αντικειμένων

Οι πολιτικές και οι κανόνες της πλατφόρμας μας έχουν σαν στόχο την δημιουργία μιας ασφαλούς κοινότητας με δίκαιους κανόνες, τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές. 

Ένα από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, είναι η δυνατότητα επιστροφής δεμάτων και η επιστροφή της πληρωμής σε περίπτωση προβλήματος με το αντικείμενο.

Σύμφωνα με τους κανόνες της πλατφόρμας, ο πωλητής οφείλει να παραλάβει το αντικείμενο στην ίδια κατάσταση που το έστειλε, σε περίπτωση επιστροφής. Ο αγοραστής, κατά την επιθεώρηση, οφείλει να τηρεί τους εξής κανόνες: δεν επιτρέπεται να ανοίξει συσκευασμένο αντικείμενο ή να ανοίξει/αποσυναρμολογήσει ηλεκτρονική συσκευή χωρίς τη συγκατάθεση του πωλητή, ούτε να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να αλλοιώσει τη φυσική ή λειτουργική κατάσταση του αντικειμένου. Σε περίπτωση που παραβιαστούν οι κανόνες αυτοί, δεν θα είναι δυνατό να επιβεβαιωθεί ότι το αντικείμενο παραμένει αμετάβλητο και ο αγοραστής ενδέχεται να χάσει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. 

Σημαντικό: Σε περίπτωση επιστροφής αντικειμένου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών για να σε καθοδηγήσει για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις. Όσον αφορά τις επιστροφές της BOX NOW, δεν είναι διαθέσιμη η αγορά voucher επιστροφής μέσω της πλατφόρμας μας, άρα θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών για περαιτέρω πληροφορίες.

Η αποδεκτή αιτιολογία για την επιστροφή αντικειμένου είναι αποκλειστικά η πρώτη που δηλώνει ο αγοραστής, είτε στον πωλητή είτε στη Vendora. Τυχόν πρόσθετοι λόγοι που αναφέρονται αργότερα, δε θα λαμβάνονται υπόψη για την επίλυση της υπόθεσης.

Σημειώνεται ότι η επιστροφή προϊόντων λόγω οσμής δεν γίνεται αποδεκτή, καθώς η αξιολόγηση της οσμής δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια από το τμήμα αμφισβητήσεων.

Συναλλαγή με αποστολή

Αν παραλάβετε ένα αντικείμενο μέσω της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εάν αυτό είναι σημαντικά διαφορετικό από την αγγελία (φωτογραφίες ή περιγραφή). 

Παράδειγμα:
Εάν λάβεις ένα δέμα με ένα κινητό τηλέφωνο μέσω της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora” όπου η αγγελία αναφέρει πως είναι καινούργιο, τότε ισχύουν τα παρακάτω:

  • Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εάν υπάρχουν σημάδια φθοράς, για παράδειγμα εάν υπάρχει γρατζουνιά στην οθόνη.
  • Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εάν το κινητό τηλέφωνο είναι αποδεδειγμένα απομίμηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η Vendora ενδέχεται να σου ζητήσει να αναφέρεις το περιστατικό στις Αρχές.
  • Δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εάν τελικά άλλαξες γνώμη ή εάν δεν σου αρέσει εμφανισιακά.

Ο πωλητής εάν θέλει μπορεί να δεχτεί μια τυχόν επιστροφή αντικειμένου που δεν πληροί τους όρους της πολιτικής μας, είναι αποκλειστικά στην δική του ευχέρεια. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, προτείνουμε στους πωλητές να διαβάσουν τις οδηγίες αποστολής δεμάτων ώστε να έχουν τα αποδεικτικά που χρειάζονται σε περίπτωση που μια συναλλαγή τεθεί υπό αμφισβήτηση.

Συναλλαγή με συνάντηση

Εάν μια συναλλαγή γίνει με συνάντηση, ο αγοραστής έχει 30’ να επιθεωρήσει το αντικείμενο για να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.

Αν ο αγοραστής εγκρίνει το αντικείμενο, ο πωλητής παραδίδει το αντικείμενο. Πριν ο αγοραστής εγκρίνει την αγορά, πρέπει να βεβαιωθεί ότι το αντικείμενο είναι όπως περιγράφεται στην αγγελία. Μετά την έγκρισή του δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Αν ο αγοραστής διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα με το αντικείμενο, μπορεί να πατήσει “Απόρριψη” προκειμένου να λάβει επιστροφή χρημάτων.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας