1. Home
  2. 6. Ασφάλεια συναλλαγών
  3. Σε έχουν εξαπατήσει;

Σε έχουν εξαπατήσει;

Είναι πολύ στενάχωρο για οποιονδήποτε χρήστη μας να υπάρξει θύμα εξαπάτησης. Όπως εξηγούμε και αναλυτικά στην ενότητα σχετικά με την υπηρεσία “Αγορά μέσω Vendora”, η υπηρεσία αυτή δημιουργήθηκε ακριβώς για να αποφεύγονται ενέργειες τέτοιας φύσεως. Για τη Vendora, η δημιουργία μιας μεγάλης και ασφαλούς κοινότητας χρηστών αποτελεί προτεραιότητα. Μήπως θες να ρίξεις μια ματιά εδώ ώστε να μην σου ξανασυμβεί στο μέλλον;

Εφόσον έχεις υπάρξει θύμα παραπληροφόρησης – με πρόθεση απάτης – από κάποιον, προτείνουμε να το αναφέρεις στην διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος  και να μας στείλεις σχετικό αντίγραφο της έκθεσης. Διατηρούμε στοιχεία όπως τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις διευθύνσεις IP ώστε να βοηθάμε για τον λόγο αυτόν τις αστυνομικές αρχές σε σχετικές υποθέσεις.

Αφού μας αποστείλεις στο support@vendora.gr σχετικές πληροφορίες για τον χρήστη και την επικοινωνία σου (τα στοιχεία επικοινωνίας, αν ήταν αγοραστής ή πωλητής, για ποια αγγελία πραγματοποιήθηκε επικοινωνία, ποιο ήταν το ποσό που αποπειράθηκε ή κλάπηκε, με ποιο τρόπο πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή όπως και αντίγραφο της αν υπάρχει) εμείς θα ενημερώσουμε άμεσα την λειτουργική υποστήριξη της πλατφόρμας μας για να μπλοκάρουμε τον λογαριασμό που ήταν συνδεδεμένος με τον χρήστη.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας