Για τη διαδικασία επιστροφής:
- Ενημέρωσε την άλλη πλευρά (πωλητή ή αγοραστή) μέσω Vendora chat για την επιστροφή του αντικειμένου. Αν η άλλη πλευρά επιβαρύνεται με τα έξοδα της επιστροφής, προώθησε αυτή τη σελίδα, ώστε να ενημερωθεί για τη διαδικασία.
- Χρησιμοποίησε την υπηρεσία BOX NOW για την αποστολή, εφόσον το αντικείμενο παραλήφθηκε αρχικά μέσω BOX NOW.
- Αγόρασε μια ετικέτα αποστολής από τη σελίδα της BOX NOW συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία.
- Ενημέρωσε τον παραλήπτη για τη θυρίδα παραλαβής.
- Καταχώρησε τον κωδικό εντοπισμού στην πλατφόρμα μας, επιλέγοντας BOX NOW από τη λίστα.
Διευκρίνιση: Αν η παραλαβή του αντικειμένου δεν έγινε μέσω BOX NOW, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος αποστολής για την επιστροφή του.
Ποιος επιβαρύνεται με τα μεταφορικά:
- Αν η επιστροφή οφείλεται σε υπαιτιότητα του πωλητή (το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή της αγγελίας), ο πωλητής πρέπει να εκδώσει το voucher επιστροφής.
- Αν η επιστροφή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πωλητή, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον αγοραστή.
- Αν το αντικείμενο έχει καταστραφεί κατά τη μεταφορά, ο πωλητής δικαιούται αποζημίωση από την εταιρεία ταχυμεταφορών, εφόσον το έχει συσκευάσει επαρκώς. Αν ο πωλητής επιθυμεί να παραλάβει το κατεστραμμένο αντικείμενο πίσω, τα έξοδα επιστροφής, επιβαρύνουν τον ίδιο.
Σημείωση: Αν ο υπεύθυνος της επιστροφής (πωλητής ή αγοραστής) δεν συνεργαστεί, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και ένας εκπρόσωπός μας θα αναλάβει τη διαμεσολάβηση για την επίλυση, επομένως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας αν δεν καταφέρετε να λύσετε το ζήτημα μεταξύ σας.
Σημαντικά για την επιστροφή:
- Συσκεύασε το αντικείμενο με ασφάλεια, ώστε να μην φθαρεί κατά την αποστολή.
- Κρατήστε φωτογραφίες ή βίντεο του αντικειμένου και της συσκευασίας πριν την αποστολή.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα