Πώς βλέπω τα μηνύματα και τα μη αναγνωσμένα μηνύματα;
Πρώτα, κάνε είσοδο στον λογαριασμό σου. Πάτησε «Μηνύματα» για να δεις όλες τις συνομιλίες σου. Τα μη αναγνωσμένα εμφανίζονται με έντονα γράμματα και μια κουκίδα.
Πώς ξέρω αν στάλθηκε ή διαβάστηκε το μήνυμά μου;
- Μόλις το στείλεις, θα δεις την ημερομηνία και την ώρα κάτω από το μήνυμα.
- Όταν ο παραλήπτης το διαβάσει, εμφανίζεται ένα ✓ κάτω από το μήνυμά σου.
Πώς ξέρω αν ο χρήστης θα απαντήσει;
Κάτω από το όνομά του εμφανίζεται η ένδειξη «Ενεργός» με την ημερομηνία που επισκέφθηκε τελευταία φορά την Vendora, για να έχεις μια ιδέα για τη δραστηριότητά του.
Πώς στέλνω φωτογραφίες στη συνομιλία;
Στη γραμμή μηνυμάτων, πάτησε το εικονίδιο φωτογραφίας για να επισυνάψεις και να στείλεις εικόνες.
Πώς παρακολουθώ την συναλλαγή μου μέσα στη συνομιλία;
Αν έχεις ξεκινήσει μία συναλλαγή, θα δεις το κουμπί «Δες τη συναλλαγή» στη συνομιλία. Αν το πατήσεις, θα δεις τις λεπτομέρειες και την τρέχουσα κατάσταση.
Πώς διαγράφω μια συνομιλία;
Άνοιξε τη συνομιλία, πάτησε το εικονίδιο ⓘ και επίλεξε «Αποχώρηση από συνομιλία». Αυτό διαγράφει τη συνομιλία για σένα και διακόπτει την περαιτέρω αποστολή μηνυμάτων.
(Σημείωση: Ο άλλος χρήστης μπορεί να ξεκινήσει νέα συνομιλία αν θέλει.)
Πώς αποκλείω ή αναφέρω έναν χρήστη;
Άνοιξε τη συνομιλία, πάτησε το εικονίδιο ⓘ και επίλεξε «Αποκλεισμός χρήστη» ή «Αναφορά συνομιλίας».
- Αποκλεισμός χρήστη: Δεν θα μπορεί να σου στείλει ξανά μήνυμα ή να κάνετε κάποια συναλλαγή.
- Αναφορά συνομιλίας: Η ομάδα μας θα εξετάσει την περίπτωση και θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Μπορώ να ξεμπλοκάρω κάποιον;
Ναι. Κάνε είσοδο, πήγαινε στο «Ο λογαριασμός μου» και αφαίρεσε τον από τη λίστα «Αποκλεισμένοι χρήστες».
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα