Είμαι αγοραστής

Η πλατφόρμα μας, μέσω των εγγυημένων συναλλαγών, εγγυάται την ασφαλή αποστολή προϊόντων και την ασφάλεια των πληρωμών. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Vendora δρα ως μεσάζοντας για την διασφάλιση και των δύο πλευρών, εξαλείφοντας τυχόν απάτες και κακόβουλες ενέργειες.

Πληρωμή

Εάν επιθυμείς να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αυτής, πάτα το κουμπί ‘Αγόρασε τώρα’ στην σελίδα της αγγελίας που σε ενδιαφέρει.

Εάν κάνεις την πρώτη σου πληρωμή μέσω της πλατφόρμας μας, θα σου ζητηθούν κάποια προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία της πληρωμής.

Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, θα ειδοποιηθεί αυτόματα ο πωλητής ώστε να προχωρήσει σε αποστολή του δέματος.

Εναλλακτικά, μπορεί ο πωλητής να σου στείλει αίτημα πληρωμής. Το αίτημα πληρωμής που θα λάβεις θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής και το κόστος της υπηρεσίας. Όταν λάβεις το αίτημα πληρωμής από τον πωλητή του αντικειμένου που σε ενδιαφέρει, έχεις συνολικά 3 ημέρες για να ολοκληρώσεις την πληρωμή. Μπορείς να επίσης να απορρίψεις το αίτημα πληρωμής και η συναλλαγή να ακυρωθεί.

Αποστολή δέματος σε εσένα

Εάν το δέμα δεν αποσταλεί μέσα σε 5 ημέρες, θα σου επιστρέψουμε αυτόματα τα χρήματά σου και η συναλλαγή θα λήξει.

Όταν ο πωλητής αποστείλει το δέμα, θα λάβεις τον κωδικό εντοπισμού (tracking number) του δέματός σου έτσι ώστε να ξέρεις ακριβώς που βρίσκεται το δέμα σου. Θα σε ενημερώνουμε μέσω email κάθε φορά που υπάρχει κάποια εξέλιξη.

Έγκριση ή απόρριψη αγοράς

Μπορείς τώρα να επιθεωρήσεις το παραδοθέν δέμα για να εγκρίνεις την αγορά σου ή να ζητήσεις επιστροφή. Μετά την έγκριση ή αν δεν προβείς σε κάποια ενέργεια κατά την παράδοση μέσα σε 2 ημέρες, ο πωλητής θα λάβει την πληρωμή.

Σε περίπτωση που διαπίστωσες κάποιο πρόβλημα με το δέμα που παρέλαβες και επιθυμείς επιστροφή, μπορείς να πατήσεις ”απόρριψη” για να ξεκινήσεις την διαδικασία επιστροφής.

Ο πωλητής μπορεί να αποδεχθεί ή να απορρίψει το αίτημα επιστροφής.

Εάν ο πωλητής δεν προβεί σε κάποια ενέργεια και το αίτημα επιστροφής λήξει, θα μπορείς να προχωρήσεις σε επιστροφή του δέματος προκειμένου να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφή δέματος στον πωλητή

Θα πρέπει να αποστείλεις το δέμα πίσω στη διεύθυνση του πωλητή. Πάτησε “Επιστροφή δέματος” στην σύνοψη της συναλλαγής για να ξεκινήσεις την αποστολή. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Έχεις 5 ημέρες για να επιστρέψεις το δέμα στη διεύθυνση του πωλητή.

Έγκριση ή απόρριψη επιστροφής δέματος από τον πωλητή

Εάν το αποδεχθεί θα σου ζητηθεί να ταχυδρομήσεις το δέμα πίσω στον πωλητή.

Σε περίπτωση που το απορρίψει θα διεξαχθεί διαδικασία επίλυσης του προβλήματος.

Επιστροφή χρημάτων

Μετά την έγκριση, θα σου επιστραφεί η πληρωμή, ενώ τα έξοδα αποστολής θα επιστραφούν στον πωλητή.

Συναλλαγή υπό αμφισβήτηση

Εάν η συναλλαγή βρεθεί υπό αμφισβήτηση, ένας μεσολαβητής της Vendora θα επικοινωνήσει και με τους δυο προκειμένου να διευθετηθεί το ζήτημα και να γίνουν οι κατάλληλες επιστροφές χρημάτων.

Τέλος συναλλαγής

Τέλος, θα ζητηθεί σε εσένα και στον πωλητή να αξιολογήσετε ο ένας τον άλλον σχετικά με τη συναλλαγή σας. Οι αξιολογήσεις θα δημοσιευτούν αργότερα στα προφίλ σας.

Συγχαρητήρια για την αγορά σου, αυτή η συναλλαγή αυτή έχει πλέον κλείσει.

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας