1. Home
  2. 4. Αγορά μέσω Vendora
  3. Πολιτική επιστροφής δεμάτων

Πολιτική επιστροφής δεμάτων

Οι πολιτικές και οι κανόνες της πλατφόρμας μας έχουν σαν στόχο την δημιουργία μιας ασφαλούς κοινότητας με δίκαιους κανόνες, τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές. 

Ένα από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, είναι η δυνατότητα επιστροφής δεμάτων και η επιστροφή της πληρωμής σε περίπτωση προβλήματος με το αντικείμενο. Το κόστος υπηρεσίας που πληρώνει ο αγοραστής, τον προστατεύει από τυχόν κακόβουλες ενέργειες και προβλήματα στην αποστολή δεμάτων.

Εάν είσαι αγοραστής και λάβεις ένα αντικείμενο μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εάν το αντικείμενο που παρέλαβες:

  • διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή της αγγελίας
  • δεν είναι στην κατάσταση που αναφέρεται στην αγγελία

Παράδειγμα:
Εάν λάβεις ένα δέμα με ένα κινητό τηλέφωνο μέσω της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora” όπου η αγγελία αναφέρει πως είναι καινούργιο, τότε ισχύουν τα παρακάτω:

  • Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εάν υπάρχουν σημάδια φθοράς, για παράδειγμα εάν υπάρχει γρατζουνιά στην οθόνη.
  • Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εάν το κινητό τηλέφωνο είναι αποδεδειγμένα απομίμηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η Vendora ενδέχεται να σου ζητήσει να αναφέρεις το περιστατικό στις Αρχές.
  • Δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εάν τελικά άλλαξες γνώμη ή εάν δεν σου αρέσει εμφανισιακά.

Ο πωλητής εάν θέλει μπορεί να δεχτεί μια τυχόν επιστροφή αντικειμένου που δεν πληροί τους όρους της πολιτικής μας, είναι αποκλειστικά στην δική του ευχέρεια. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, προτείνουμε στους πωλητές να διαβάσουν τις οδηγίες αποστολής δεμάτων ώστε να έχουν τα αποδεικτικά που χρειάζονται σε περίπτωση που μια συναλλαγή τεθεί υπό αμφισβήτηση.

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας