Με την υπηρεσία “Αγορά μέσω Vendora”, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εάν το αντικείμενο που παρέλαβε διαφέρει από την αγγελία.
Συναλλαγή με αποστολή
- Περίοδος επιθεώρησης: Ο αγοραστής έχει 2 ημέρες από την παραλαβή για να επιθεωρήσει το αντικείμενο. Εάν διαφέρει από την αγγελία, μπορεί να στείλει αίτημα επιστροφής στον πωλητή.
- Λόγοι επιστροφής: Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει έναν από τους εξής λόγους:
- Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά
- Δεν θέλω να το κρατήσω
Εάν στο αίτημα επιστροφής ο αγοραστής δηλώνει “Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή” ή “Ζημιά κατά τη μεταφορά”, ο πωλητής θα πρέπει να το αποδεχτεί. Εάν ο πωλητής το απορρίψει, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και ένας μεσολαβητής της Vendora θα βοηθήσει στην επίλυση της.
Εάν στο αίτημα επιστροφής ο αγοραστής δηλώνει “Δεν θέλω να το κρατήσω” και ο πωλητής το απορρίψει, η πληρωμή αποδεσμεύεται αυτόματα στον πωλητή, καθώς δεν υποχρεούται να το αποδεχτεί.
Απόφαση πωλητή σχετικά με το αίτημα επιστροφής:
- Έγκριση:
- Επιστροφή δέματος & επιστροφή χρημάτων:
- Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά: Ο πωλητής καλύπτει το κόστος επιστροφής.
- Δεν θέλω να το κρατήσω: Ο αγοραστής καλύπτει το κόστος επιστροφής.
- Μόνο επιστροφή χρημάτων (Ο αγοραστής κρατά το αντικείμενο): Πλήρης επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή.
- Επιστροφή δέματος & επιστροφή χρημάτων:
- Απόρριψη ή καμία ενέργεια:
- Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και μεσολαβητής της Vendora θα βοηθήσει στην επίλυση της.
- Δεν θέλω να το κρατήσω: Η πληρωμή αποδεσμεύεται στον πωλητή.
Ακύρωση αιτήματος από τον αγοραστή: Η πληρωμή αποδεσμεύεται στον πωλητή.
Πληρωμή μεταφορικών επιστροφής:
- Εάν δεν γίνει πληρωμή για την επιστροφή:
- Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση.
- Δεν θέλω να το κρατήσω: Η πληρωμή αποδεσμεύεται στον πωλητή.
- Εάν γίνει πληρωμή για την επιστροφή: Ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει το αίτημα και η πληρωμή θα αποδεσμευτεί στον πωλητή. Εάν προχωρήσει με την επιστροφή, θα δημιουργήσει μια ετικέτα αποστολής.
Αποστολή & Παράδοση:
- Εάν ο αγοραστής δεν αποστείλει έγκαιρα: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και μεσολαβητής της Vendora θα βοηθήσει στην επίλυση του ζητήματος.
- Εάν ο αγοραστής αποστείλει το αντικείμενο: Ξεκινά η αποστολή.
- Αποτυχία παράδοσης: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση.
- Εάν το αντικείμενο παραδοθεί:
- Ο πωλητής έχει 2 επιλογές:
- Αποδοχή αντικειμένου: Γίνεται πλήρης επιστροφή χρημάτων.
- Απόρριψη αντικειμένου: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση.
- Εάν ο πωλητής δεν κάνει καμία ενέργεια για 2 ημέρες: Η επιστροφή θεωρείται επιτυχής και γίνεται πλήρης επιστροφή χρημάτων.
- Ο πωλητής έχει 2 επιλογές:
Συναλλαγή μέσω συνάντησης
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο αγοραστής έχει 30 λεπτά για να επιθεωρήσει το αντικείμενο και να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.
- Εάν ο αγοραστής εγκρίνει το αντικείμενο: Η συναλλαγή ολοκληρώνεται και δεν είναι δυνατή η επιστροφή.
- Εάν ο αγοραστής εντοπίσει κάποιο πρόβλημα στο αντικείμενο: Μπορεί να πατήσει «Απόρριψη» για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Θα ακολουθηθούν οι τυπικές διαδικασίες επιστροφής χρημάτων της Vendora.
Η επιστροφή χρημάτων δεν έχει ολοκληρωθεί
Η επιστροφή επεξεργάζεται αυτόματα. Το ποσό θα εμφανιστεί στην αρχική μέθοδο πληρωμής (εντός 3-5 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την τράπεζα) ή στο Vendora Wallet (άμεσα).
Το αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων είναι διαθέσιμο στην ενότητα “Συναλλαγές”, στο ιστορικό της εκάστοτε αγοραπωλησίας.
Έχεις άλλες ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια; Στείλτε μας ένα μήνυμα!