Επιστροφή χρημάτων

Στο πλαίσιο της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που το αντικείμενο δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου.

Εάν είσαι αγοραστής

  • Μπορείς να επιθεωρήσεις το παραδοθέν δέμα για να εγκρίνεις την αγορά σου ή να ζητήσεις επιστροφή. Σε περίπτωση που διαπίστωσες κάποιο πρόβλημα με το δέμα που παρέλαβες και επιθυμείς επιστροφή, μπορείς να πατήσεις ‘απόρριψη’ για να ξεκινήσεις την διαδικασία επιστροφής.
  • Θα πρέπει να αποστείλεις το δέμα πίσω στη διεύθυνση του πωλητή. Πάτησε “Επιστροφή δέματος” στην σύνοψη της συναλλαγής για να ξεκινήσεις την αποστολή. 
  • Ο πωλητής μπορεί να αποδεχθεί ή να απορρίψει το αίτημα επιστροφής.
  • Εάν ο πωλητής δεν προβεί σε κάποια ενέργεια και το αίτημα επιστροφής λήξει, θα μπορείς να προχωρήσεις σε επιστροφή του δέματος προκειμένου να γίνει επιστροφή χρημάτων.
  • Όταν ο πωλητής παραλάβει το δέμα, θα έχει 5 ημέρες για να ελέγξει την κατάσταση του αντικείμενου και να εγκρίνει ή να απορρίψει την επιστροφή.
  • Μετά την έγκριση του πωλητή, θα σου επιστραφεί η πληρωμή.
  • Εάν ο πωλητής δεν εγκρίνει την επιστροφή του δέματος, η συναλλαγή θα βρεθεί υπό αμφισβήτηση, και ένας μεσολαβητής της Vendora θα ειδοποιηθεί για το πρόβλημα. Θα σε ενημερώσουμε όταν ο μεσολαβητής πάρει κάποια απόφαση για την επίλυση της αντιπαράθεσης.

Εάν είσαι πωλητής

  • Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να απορρίψει το παραδοθέν δέμα ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Μπορείςνα αποδεχθείς ή να απορρίψεις το αίτημα επιστροφής του αγοραστή.
  • Ο αγοραστής θα πρέπει να αποστείλει το δέμα στη διεύθυνση επιστροφής σου αφού εγκρίνεις το αίτημα επιστροφής χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων θα λάβει μέρος αφού εγκρίνεις την επιστροφή του δέματος.
  • Όταν παραλάβεις το δέμα, θα έχεις 5 ημέρες για να ελέγξεις την κατάσταση του αντικείμενου και να εγκρίνεις ή να απορρίψεις την επιστροφή.
  • Μετά την έγκριση, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή.
  • Εάν δεν προβείς σε κάποια ενέργεια κατά την παράδοση, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αυτόματα και αυτή και αυτή η συναλλαγή θα κλείσει.
  • Εάν δεν εγκρίνεις την επιστροφή του δέματος, η συναλλαγή θα βρεθεί υπό αμφισβήτηση, και ένας μεσολαβητής της Vendora θα ειδοποιηθεί για το πρόβλημα. Θα σε ενημερώσουμε όταν ο μεσολαβητής πάρει κάποια απόφαση για την επίλυση της αντιπαράθεσης.

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας