1. Home
  2. 4. Αγορά μέσω Vendora
  3. ‘Αγορά μέσω Vendora’ με συνάντηση από κοντά

‘Αγορά μέσω Vendora’ με συνάντηση από κοντά

Πλέον, μέσω της υπηρεσίας ‘Αγορά μέσω Vendora’, μια συναλλαγή μπορεί να ολοκληρωθεί και με συνάντηση από κοντά. Εάν δεις ένα αντικείμενο που σου αρέσει στην περιοχή σου και θες να έχεις την ασφάλεια της Vendora, μπορείς να ζητήσεις από τον πωλητή να σου κάνει αίτημα πληρωμής με συνάντηση από κοντά. Έτσι, γλιτώνεις τα μεταφορικά ενώ παράλληλα έχεις την ασφάλεια της Vendora.
Η υπηρεσία ‘Αγορά μέσω Vendora’ με συνάντηση από κοντά είναι σε πιλοτική μορφή.

1. Αίτημα πληρωμής από τον πωλητή

Στο κάτω μέρος μιας συνομιλίας ο πωλητής πατάει το κουμπί ‘Αίτημα πληρωμής’. Στην αρχή θα ζητηθούν τα στοιχεία της πληρωμής (τιμή αντικειμένου που συμφωνήθηκε με τον αγοραστή) ενώ στο αμέσως επόμενο βήμα μπορεί να επιλέξει την ‘Συνάντηση’ σαν τρόπο παράδοσης.

Μετά την υποβολή του αιτήματος πληρωμής, θα ειδοποιηθεί αυτόματα ο αγοραστής ο οποίος θα πρέπει να προχωρήσει σε πληρωμή.

2. Πληρωμή από τον αγοραστή

Ο αγοραστής έχει 3 ημέρες για να ολοκληρώσει την πληρωμή ή να την απορρίψει.

Εάν κάνεις την πρώτη σου πληρωμή μέσω της πλατφόρμας μας, θα σου ζητηθούν κάποια προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία της πληρωμής.

Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, θα ειδοποιηθεί αυτόματα ο πωλητής.

3. Κατά την συνάντηση

Μετά την πληρωμή, αγοραστής και πωλητής προγραμματίζουν συνάντηση μέσω του Vendora chat για την παραλαβή του αντικειμένου.

Κατά τη συνάντηση, ο πωλητής πατάει “Συνάντηση σε εξέλιξη” στην εκάστοτε συναλλαγή (μέσω του chat ή στις ‘Συναλλαγές’) για να ξεκινήσει τη διαδικασία. Ο αγοραστής έχει 60’ να επιθεωρήσει το αντικείμενο για να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.

Θα χρειαστεί να έχετε μαζί τα κινητά σας τηλέφωνα για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή μέσω Vendora.

Αν ο αγοραστής εγκρίνει το αντικείμενο, ο πωλητής παραδίδει το αντικείμενο. Πριν ο αγοραστής εγκρίνει την αγορά, πρέπει να βεβαιωθεί ότι το αντικείμενο είναι όπως περιγράφεται στην αγγελία. Μετά την έγκρισή του δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Αν ο αγοραστής διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα με το αντικείμενο, μπορεί να πατήσει “Απόρριψη” προκειμένου να λάβει επιστροφή χρημάτων.

4. Χρόνος ασφαλείας

Για λόγους ασφαλείας, η Vendora αφήνει ένα περιθώριο 24 ωρών μετά τη συνάντηση μέχρι η συναλλαγή να ολοκληρωθεί οριστικά.

Σε περίπτωση που η συνάντηση από κοντά δεν κύλησε όπως είχατε συμφωνήσει, οποιοσδήποτε από τους 2 χρήστες μπορεί να πατήσει “Υποβολή παραπόνου” για να θέσει τη συναλλαγή υπό αμφισβήτηση. Ένας μεσολαβητής της Vendora θα ειδοποιηθεί για το πρόβλημα και θα επικοινωνήσει και με τους δύο εμπλεκόμενους.

5. Πληρωμή πωλητή ή επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή

Μετά το πέρας του χρόνου ασφαλείας, ελευθερώνεται η πληρωμή στον πωλητή ή επιστρέφεται στον αγοραστή.

Εάν ο αγοραστής ενέκρινε την αγορά, ο πωλητής λαμβάνει την πληρωμή. Στην αντίθετη περίπτωση που ο αγοραστής απέρριψε την αγορά, η πληρωμή επιστρέφεται εξ ολοκλήρου στον αγοραστή.

Τέλος, θα ζητηθεί και στους δυο να αξιολογήσουν ο ένας τον άλλον σχετικά με τη συναλλαγή. Οι αξιολογήσεις θα δημοσιευτούν αργότερα και στα 2 προφίλ.

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας