Τι είναι το ποσοστό επιτυχημένων πωλήσεων;
Είναι το ποσοστό των αντικειμένων που έχεις ανεβάσει και έχουν αποσταλεί ή παραδοθεί επιτυχώς στον αγοραστή (στην περίπτωση που επιλέξεις «Συναντηθείτε από κοντά»). Εμφανίζεται στο προφίλ σου ως πωλητής, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να αξιολογούν την αξιοπιστία σου.
Η ακύρωση μιας συναλλαγής επηρεάζει το ποσοστό μου;
Ναι, το ποσοστό σου επηρεάζεται αν μια παραγγελία έχει πληρωθεί αλλά:
- Δεν αποδεχτείς την παραγγελία.
- Την αποδεχτείς αλλά δεν στείλεις το αντικείμενο.
- Ακυρώσεις την παραγγελία μετά την αποδοχή της.
Ωστόσο, αν ακυρώσεις μια παραγγελία για να αλλάξεις τον τρόπο αποστολής (π.χ., από/προς «Συναντηθείτε από κοντά» ή να αλλάξεις μεταφορική), αυτό δεν επηρεάζει το ποσοστό σου, αρκεί η πώληση να ολοκληρωθεί τελικά. Όταν το αντικείμενο πωληθεί επιτυχώς στον ίδιο αγοραστή (ως νέα παραγγελία), το ποσοστό σου θα προσαρμοστεί ανάλογα.
Πότε αλλάζει το ποσοστό μου;
Το ποσοστό σου μειώνεται μόνο αν η διαδικασία πώλησης ακυρωθεί μόνιμα χωρίς να ολοκληρωθεί επιτυχώς.
Πόσο συχνά ενημερώνεται;
Το ποσοστό σου υπολογίζεται ξανά κάθε μέρα. Αν το ίδιο αντικείμενο πωληθεί επιτυχώς αργότερα, το ποσοστό σου θα αυξηθεί.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα.