Στο πλαίσιο της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εάν το αντικείμενο που παρέλαβες διαφέρει από την περιγραφή της αγγελίας.
Συναλλαγή με αποστολή δέματος
- Ο αγοραστής έχει 2 ημέρες για να ελέγξει το αντικείμενο. Αν διαφέρει από την περιγραφή της αγγελίας, μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του στον πωλητή.
- Ο πωλητής μπορεί να αποδεχθεί ή να απορρίψει το αίτημα επιστροφής. Αν ο πωλητής δεν αποδεχθεί την επιστροφή, η συναλλαγή θα τεθεί αυτόματα σε παύση και θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με οδηγίες για το πως πρέπει να προχωρήσετε.
- Αν ο πωλητής αποδεχτεί την επιστροφή, μόλις παραλάβει το αντικείμενο, έχει 3 ημέρες για να ελέγξει την κατάσταση του και να το εγκρίνει ή να το απορρίψει, πριν ο αγοραστής λάβει τα χρήματα του πίσω.
- Αν ο πωλητής εγκρίνει το αντικείμενο, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή. Αν ο πωλητής δεν το εγκρίνει, η συναλλαγή θα τεθεί αυτόματα σε παύση και θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με οδηγίες για το πως πρέπει να προχωρήσετε.
Διάβασε εδώ σε ποιές περιπτώσεις ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει επιστροφή.
Συναλλαγή με συνάντηση
- Κατά την συνάντηση, ο αγοραστής έχει 30’ να επιθεωρήσει το αντικείμενο για να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.
- Αν ο αγοραστής εγκρίνει το αντικείμενο, ο πωλητής παραδίδει το αντικείμενο. Πριν ο αγοραστής εγκρίνει την αγορά, πρέπει να βεβαιωθεί ότι το αντικείμενο είναι όπως περιγράφεται στην αγγελία. Μετά την έγκρισή του δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.
- Αν ο αγοραστής διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα με το αντικείμενο, μπορεί να πατήσει “Απόρριψη” προκειμένου να λάβει επιστροφή χρημάτων.
- Θα χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό του αγοραστή, ανάλογα με την τράπεζα.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα