Επιστροφή χρημάτων

Στο πλαίσιο της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εάν το αντικείμενο που παρέλαβες διαφέρει από την περιγραφή της αγγελίας.

Συναλλαγή με αποστολή δέματος

  • Ο αγοραστής έχει 2 ημέρες για να ελέγξει το αντικείμενο. Αν διαφέρει από την περιγραφή της αγγελίας, μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του στον πωλητή.
  • Ο πωλητής μπορεί να αποδεχθεί ή να απορρίψει το αίτημα επιστροφής. Αν ο πωλητής δεν αποδεχθεί την επιστροφή, η συναλλαγή θα τεθεί αυτόματα σε παύση και θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με οδηγίες για το πως πρέπει να προχωρήσετε.
  • Αν ο πωλητής αποδεχτεί την επιστροφή, μόλις παραλάβει το αντικείμενο, έχει 3 ημέρες για να ελέγξει την κατάσταση του και να το εγκρίνει ή να το απορρίψει, πριν ο αγοραστής λάβει τα χρήματα του πίσω.
  • Αν ο πωλητής εγκρίνει το αντικείμενο, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή. Αν ο πωλητής δεν το εγκρίνει, η συναλλαγή θα τεθεί αυτόματα σε παύση και θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με οδηγίες για το πως πρέπει να προχωρήσετε.

Διάβασε εδώ σε ποιές περιπτώσεις ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει επιστροφή.

Συναλλαγή με συνάντηση

  • Κατά την συνάντηση, ο αγοραστής έχει 30’ να επιθεωρήσει το αντικείμενο για να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.
  • Αν ο αγοραστής εγκρίνει το αντικείμενο, ο πωλητής παραδίδει το αντικείμενο. Πριν ο αγοραστής εγκρίνει την αγορά, πρέπει να βεβαιωθεί ότι το αντικείμενο είναι όπως περιγράφεται στην αγγελία. Μετά την έγκρισή του δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.
  • Αν ο αγοραστής διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα με το αντικείμενο, μπορεί να πατήσει “Απόρριψη” προκειμένου να λάβει επιστροφή χρημάτων.
  • Θα χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό του αγοραστή, ανάλογα με την τράπεζα.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας