1. Home
  2. Επιστροφή δέματος με BOX NOW

Επιστροφή δέματος με BOX NOW

Αν παραλάβεις ένα αντικείμενο μέσω BOX NOW και θέλεις να το επιστρέψεις, η διαδικασία είναι η εξής:

Διαδικασία επιστροφής

  1. Ξεκίνησε τη διαδικασία στην πλατφόρμα – διάλεξε έναν από τους διαθέσιμους λόγους («Σημαντικά διαφορετικό από την περιγραφή / Ζημιά κατά τη μεταφορά» ή «Δεν το χρειάζομαι πλέον»).
  2. Περίμενε έγκριση από τον πωλητή – μπορεί να δεχτεί ή να απορρίψει το αίτημα.
  3. Έκδοση voucher επιστροφής:
    • Αν τα έξοδα τα καλύπτει ο πωλητής → ο πωλητής εκδίδει voucher επιστροφής και το λαμβάνεις αυτόματα στην πλατφόρμα.
    • Αν τα έξοδα τα καλύπτεις εσύ → πληρώνεις και εκδίδεις voucher επιστροφής μέσα από την αυτόματη διαδικασία του συστήματος.
  4. Συσκεύασε καλά το προϊόν και βγάλε φωτογραφίες/βίντεο πριν το στείλεις. Πάνω στο δέμα γράψε τον αριθμό αποστολής και «Vendora».
  5. Άφησε το δέμα σε BOX NOW locker εισάγοντας τον κωδικό αποστολής από τη Vendora.
  6. Περίμενε να παραλάβει ο πωλητής και να επιβεβαιώσει – μόλις το κάνει, θα λάβεις επιστροφή χρημάτων.

Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά

  • Σημαντικά διαφορετικό από την περιγραφή / Ζημιά στη μεταφορά → τα πληρώνει ο πωλητής.
  • Δεν το χρειάζεσαι πλέον → τα πληρώνεις εσύ.
  • Ζημιά στη μεταφορά → αν ο πωλητής θέλει να το πάρει πίσω, πληρώνει εκείνος τα μεταφορικά επιστροφής.

Σημαντικές σημειώσεις

  • Κράτα όλα τα υλικά συσκευασίας μέχρι να λυθεί η υπόθεση.
  • Κινήσου γρήγορα – η BOX NOW έχει συγκεκριμένες προθεσμίες για δηλώσεις ζημιάς.
  • Αν δεν μπορείς να τα βρεις με τον πωλητή, η υπόθεση περνά στην ομάδα της Vendora για μεσολάβηση.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας