Αν παραλάβεις ένα αντικείμενο μέσω BOX NOW και θέλεις να το επιστρέψεις, η διαδικασία είναι η εξής:
Διαδικασία επιστροφής
- Ξεκίνησε τη διαδικασία στην πλατφόρμα – διάλεξε έναν από τους διαθέσιμους λόγους («Σημαντικά διαφορετικό από την περιγραφή / Ζημιά κατά τη μεταφορά» ή «Δεν το χρειάζομαι πλέον»).
- Περίμενε έγκριση από τον πωλητή – μπορεί να δεχτεί ή να απορρίψει το αίτημα.
- Έκδοση voucher επιστροφής:
- Αν τα έξοδα τα καλύπτει ο πωλητής → ο πωλητής εκδίδει voucher επιστροφής και το λαμβάνεις αυτόματα στην πλατφόρμα.
- Αν τα έξοδα τα καλύπτεις εσύ → πληρώνεις και εκδίδεις voucher επιστροφής μέσα από την αυτόματη διαδικασία του συστήματος.
- Συσκεύασε καλά το προϊόν και βγάλε φωτογραφίες/βίντεο πριν το στείλεις. Πάνω στο δέμα γράψε τον αριθμό αποστολής και «Vendora».
- Άφησε το δέμα σε BOX NOW locker εισάγοντας τον κωδικό αποστολής από τη Vendora.
- Περίμενε να παραλάβει ο πωλητής και να επιβεβαιώσει – μόλις το κάνει, θα λάβεις επιστροφή χρημάτων.
Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά
- Σημαντικά διαφορετικό από την περιγραφή / Ζημιά στη μεταφορά → τα πληρώνει ο πωλητής.
- Δεν το χρειάζεσαι πλέον → τα πληρώνεις εσύ.
- Ζημιά στη μεταφορά → αν ο πωλητής θέλει να το πάρει πίσω, πληρώνει εκείνος τα μεταφορικά επιστροφής.
Σημαντικές σημειώσεις
- Κράτα όλα τα υλικά συσκευασίας μέχρι να λυθεί η υπόθεση.
- Κινήσου γρήγορα – η BOX NOW έχει συγκεκριμένες προθεσμίες για δηλώσεις ζημιάς.
- Αν δεν μπορείς να τα βρεις με τον πωλητή, η υπόθεση περνά στην ομάδα της Vendora για μεσολάβηση.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα