Μέσω της υπηρεσίας ‘Αγορά μέσω Vendora’, μια συναλλαγή μπορεί να ολοκληρωθεί και με συνάντηση. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Vendora δρα ως μεσάζοντας για την διασφάλιση και των δύο πλευρών, εξαλείφοντας τυχόν απάτες και κακόβουλες ενέργειες.
Σαv πωλητής πλέον είσαι σίγουρος πως θα λάβεις την πληρωμή στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Επίσης, σε περίπτωση που μια συνάντηση δεν κυλήσει ομαλά, μπορείς να θέσεις τη συναλλαγή υπό αμφισβήτηση. Ένας μεσολαβητής της Vendora θα ειδοποιηθεί για το πρόβλημα και θα επικοινωνήσει και με τους δύο εμπλεκόμενους.
Διάβασε παρακάτω πως λειτουργεί η ‘Αγορά μέσω Vendora’ με συνάντηση εάν είσαι πωλητής.
1. Δημοσίευση αγγελίας
Όταν ανεβάσεις μια αγγελία και επιλέξεις ‘Παραλαβή με συνάντηση’ σχετικά με το πού θέλεις να πουλήσεις, η αγγελία θα είναι διαθέσιμη για παραλαβή με συνάντηση. Η επιλογή αυτή είναι κατάλληλη για μεγάλα ή εύθραυστα αντικείμενα που δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
Διάβασε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δημιουργία αγγελίας.
Μπορείς να ανεβάσεις την αγγελία σου – εδώ.
2. Πληρωμή του αγοραστή
Μετά την δημοσίευση της αγγελίας σου, οι αγοραστές θα μπορούν να προχωρήσουν σε πληρωμή με λίγα κλικ. Θα ειδοποιηθείς αυτόματα όταν γίνει η πληρωμή. Μετά την πληρωμή του αγοραστή, θα πρέπει να αποδεχτείς τη συναλλαγή μέσα σε 2 ημέρες.
Εναλλακτικά, μπορείς να κάνεις αίτημα πληρωμής στον αγοραστή. Στο κάτω μέρος μιας συνομιλίας πατάς το κουμπί ‘Αίτημα πληρωμής’. Στην αρχή θα σου ζητηθούν τα στοιχεία της πληρωμής (τιμή αντικειμένου που συμφωνήθηκε με τον αγοραστή) ενώ στο αμέσως επόμενο βήμα μπορείς να επιλέξει την ‘Συνάντηση’ σαν τρόπο παράδοσης.
Μετά την υποβολή του αιτήματος, θα ειδοποιηθεί αυτόματα ο αγοραστής ο οποίος έχει 3 ημέρες για να ολοκληρώσει την πληρωμή ή να την απορρίψει. Θα σε ενημερώσουμε για την πορεία του αιτήματος πληρωμής.
3. Κατά την συνάντηση
Μετά την πληρωμή, πρέπει να προγραμματίσεις την συνάντηση με τον αγοραστή μέσω του Vendora chat.
Κατά τη συνάντηση, θα πρέπει να πατήσεις “Συνάντηση σε εξέλιξη” στην εκάστοτε συναλλαγή (μέσω του chat ή στις ‘Συναλλαγές’) για να ξεκινήσεις τη διαδικασία. Ο αγοραστής έχει 30’ για να επιθεωρήσει το αντικείμενο και να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.
Θα χρειαστεί να έχετε μαζί τα κινητά σας τηλέφωνα για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή μέσω Vendora.
Αν ο αγοραστής εγκρίνεις το αντικείμενο, το παραδίδεις και λαμβάνεις την πληρωμή. Αν ο αγοραστής διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα με το αντικείμενο, μπορεί να πατήσει “Απόρριψη” προκειμένου να λάβει επιστροφή χρημάτων.
4. Χρόνος ασφαλείας
Για λόγους ασφαλείας, η Vendora αφήνει ένα περιθώριο 24 ωρών μετά τη συνάντηση μέχρι η συναλλαγή να ολοκληρωθεί οριστικά.
Σε περίπτωση που η συνάντηση από κοντά δεν κύλησε όπως είχατε συμφωνήσει, οποιοσδήποτε από τους 2 χρήστες μπορεί να πατήσει “Αμφισβήτηση συναλλαγής” για να θέσει τη συναλλαγή υπό αμφισβήτηση. Ένας μεσολαβητής της Vendora θα ειδοποιηθεί για το πρόβλημα και θα επικοινωνήσει και με τους δύο εμπλεκόμενους.
Πάτησε ‘Υποβολή’ μόνο σε περίπτωση που επιθυμείς να σταματήσει η επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή ή σε περίπτωση που έπεσες θύμα απάτης κατά τη συνάντηση.
5. Τέλος συναλλαγής, ώρα για αξιολόγηση.
Μετά το πέρας του χρόνου ασφαλείας, ελευθερώνεται η πληρωμή σε εσένα ή επιστρέφεται στον αγοραστή.
Εάν ο αγοραστής ενέκρινε την αγορά, λαμβάνεις την πληρωμή. Στην αντίθετη περίπτωση που ο αγοραστής απέρριψε την αγορά, η πληρωμή επιστρέφεται εξ ολοκλήρου στον αγοραστή.
Τέλος, θα ζητηθεί και στους δυο να αξιολογήσουν ο ένας τον άλλον σχετικά με τη συναλλαγή. Οι αξιολογήσεις θα δημοσιευτούν αργότερα και στα 2 προφίλ.
6. Μεταφορά ποσού στο Vendora Wallet
Το ποσό από την πώληση σου, θα μεταφερθεί στο ψηφιακό πορτοφόλι της Vendora (Vendora wallet).
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το υπόλοιπό σου για να αγοράσεις κάτι μέσω Vendora ή για να προωθήσεις κάποια από τις αγγελίες σου. Διάβασε περισσότερα εδώ.
Εναλλακτικά, μπορείς να μεταφέρεις ένα οποιοδήποτε ποσό από το Vendora wallet στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Διάβασε περισσότερα εδώ.
Μόνο σε περίπτωση ανάληψης εφαρμόζεται ένα μικρό κόστος υπηρεσίας. Διάβασε αναλυτικά πώς υπολογίζεται το κόστος υπηρεσίας.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα