1. Home
  2. 3. Θέλω να πουλήσω
  3. Παροχές για τους πωλητές

Παροχές για τους πωλητές

Η Vendora προσφέρει μια ομαλή εμπειρία πώλησης, διασφαλίζοντας τις συναλλαγές και τα προσωπικά δεδομένα, συνεργαζόμενη με ταχυμεταφορείς και εφαρμόζοντας μια αποτελεσματική πολιτική επιστροφών.

Ασφάλεια, Προστασία & Ιδιωτικότητα

Μέτρα που λαμβανουμε για την προστασία των πωλητών:

  • Επαλήθευση Αγοραστή: Επαληθεύουμε την ταυτότητα του αγοραστή, για να διασφαλίσουμε ότι είναι αξιόπιστος.
  • Ασφαλές Σύστημα Πληρωμών: Όλες οι συναλλαγές διεξάγονται μέσω ενός ασφαλούς, αυτοματοποιημένου συστήματος πληρωμών.
  • Ανίχνευση Απάτης: Προηγμένα συστήματα ανίχνευσης απάτης παρακολουθούν τις συναλλαγές για ύποπτες δραστηριότητες.
  • Υποστήριξη Χρηστών: Η αφοσιωμένη ομάδα υποστήριξής, είναι διαθέσιμη για να σε βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζεις, παρέχοντας άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις.
  • Προστασία Δεδομένων: Ακολουθούμε αυστηρούς κανονισμούς προστασίας δεδομένων για να διασφαλίσουμε ότι τα προσωπικά και οικονομικά σου στοιχεία είναι ασφαλή.

Συνεργαζόμενοι Ταχυμεταφορείς & Προπληρωμένες Αποστολές

Συνεργαζόμαστε με κορυφαίες εταιρείες ταχυμεταφορών, εξασφαλίζοντας αξιόπιστη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

  • Προπληρωμένες Αποστολές: Όταν ένα αντικείμενο πουληθεί, δημιουργείται αυτόματα μια προπληρωμένη ετικέτα αποστολής. Αυτή η ετικέτα μπορεί να εκτυπωθεί και να επισυναφθεί στο δέμα σου, εξοικονομώντας χρόνο.
  • Εντοπισμός Δέματος: Μόλις το πακέτο αποσταλεί, οι πληροφορίες παρακολούθησης κοινοποιούνται αυτόματα τόσο στον αγοραστή όσο και στον πωλητή, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και εμπιστοσύνη.
  • Μειωμένα Έξοδα Αποστολής: Ο αγοραστής πληρώνει για την αποστολή. Μέσω των συνεργασιών που έχουμε επιτύχει, παρέχουμε στους αγοραστές χαμηλά έξοδα αποστολής, βοηθώντας ενεργά στην αύξηση των πωλήσεων.

Πολιτική Επιστροφών

Η πολιτική επιστροφών μας έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι δίκαιη τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές. Αφορά αντικειμενα που διαφέρουν από την περιγραφή ή τις φωτογραφίες της αγγελίας:

  1. Σε περίπτωση αποστολής, μετά την παραλαβή του αντικειμένου, ο αγοραστής έχει 2 μέρες να το επιθεωρήσει. Αν το αντικείμενο απορριφθεί, ο αγοραστής στέλνει αίτημα επιστροφής στον πωλητή, αναφέροντας τον λόγο της επιστροφής. Ο πωλητης ειναι υποχρεωμένος να δεχτεί την επιστροφή μόνο αν οι φωτογραφίες ή η περιγραφή της αγγελίας περιέχουν ανακρίβειες. Διάβασε εδώ σε ποιές περιπτώσεις ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει επιστροφή.
  2. Αν ο πωλητής δεν αποδεχθεί την επιστροφή, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση ώστε να τη διαχειριστεί μέλος της ομάδας διαχείρισης συναλλαγών.
  3. Αν ο πωλητής αποδεχθεί την επιστροφή, μόλις παραλάβει το αντικείμενο, έχει 3 ημέρες για να ελέγξει ότι βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που είχε σταλεί. Αν ο πωλητής εγκρίνει το αντικείμενο, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή. Αν ο πωλητής δεν το εγκρίνει, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και το ζήτημα θα επιλυθεί από ένα μέλος της ομάδας διαχείρισης συναλλαγών.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας