1. Ψάχνω και βρίσκω κάτι που μου αρέσει
Ψάξε μέσω της γραμμής αναζήτησης ή εξερεύνησε τις κατηγορίες μας για να βρεις το αντικείμενο που θέλεις να αγοράσεις. Εδώ θα βρεις κάποιες χρήσιμες συμβουλές αναζήτησης.
2. Επικοινωνία με τον πωλητή
Εάν βρεις ένα αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και έχεις οποιαδήποτε απορία, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πωλητή πατώντας “Ρώτησε κάτι” στην σελίδα της αγγελίας ή να κάνεις την προσφορά σου πατώντας ‘Κάνε προσφορά’.
Εάν θέλεις να αγοράσεις περισσότερα αντικείμενα από τον ίδιο πωλητή, μπορείς να προχωρήσεις σε δημιουργία πακέτου. Έτσι, εξοικονομείς μεταφορικά και μπορείς να διαπραγματευτείς μια καλύτερη τιμή. Πάτα το κουμπί ΄Δημιουργία πακέτου΄ στο κάτω μέρος της αγγελίας. Εναλλακτικά, μπορείς να επισκεφτείς το προφίλ του πωλητή και να προχωρήσεις σε δημιουργία πακέτου επιλέγοντας τα αντικείμενα που σε ενδιαφέρουν.
3. Αγοράζω το αντικείμενο
Η πλατφόρμα μας, μέσω της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, εγγυάται την ασφαλή αποστολή προϊόντων και την ασφάλεια των πληρωμών. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Vendora δρα ως μεσάζοντας για τη διασφάλιση και των δύο πλευρών, προλαμβάνοντας τυχόν απάτες και κακόβουλες ενέργειες.
Μπορείς να πραγματοποιήσεις συναλλαγή με Αποστολή ή Συνάντηση.
- Εάν το αντικείμενο της αγγελίας που σε ενδιαφέρει είναι διαθέσιμο με αποστολή δέματος, διάβασε εδώ τα βήματα αγοράς με αποστολή.
- Διαφορετικά, εάν το αντικείμενο της αγγελίας που σε ενδιαφέρει είναι διαθέσιμο με συνάντηση, διάβασε εδώ τα βήματα αγοράς με συνάντηση.
4. Τρόπος πληρωμής
Oι αγοραπωλησίες στην πλατφόρμα μας πραγματοποιούνται αποκλειστικά με ηλεκτρονική πληρωμή με την υπηρεσία “Αγορά μέσω Vendora” με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, PayPal και Google Pay. Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ
Υπάρχει δυνατότητα κατάθεσης χρημάτων στο Vendora Wallet μέσω τραπεζικού εμβάσματος, ώστε να χρησιμοποιήσεις το υπόλοιπο από το Vendora Wallet σου για αγορές από την πλατφόρμα μας. Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ
5. Επιστροφής αντικειμένων
Οι πολιτικές και οι κανόνες της πλατφόρμας μας έχουν σχεδιαστεί με στόχο να δημιουργήσουν μια ασφαλή και δίκαιη κοινότητα, τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές.
Ένα από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora” είναι η δυνατότητα επιστροφής του αντικειμένου και επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αντικείμενο. Για να διασφαλίσουμε μια ομαλή εμπειρία και να ενημερώνεσαι σχετικά με τα επόμενο βήματα, έχουμε εφαρμόσει μια αυτοματοποιημένη διαδικασία επιστροφών.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής, συμπεριλαμβανομένων των όρων και των χρονικών πλαισίων, παρακαλούμε ανάτρεξε στην Πολιτική Επιστροφών μας.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα